رنگ دکوراتیو پارسه - رنگ مولتی کالر
رنگ دکوراتیو - رنگ دکوراتیو راتا
رنگ ساختمان - رنگ ساختمانی

رنگ مولتی کالر پارسه رنگ دکوراتیو پارسه و رنگ ساختمانیو نقاشی ساختمان از صنایع رنگ و رزین پارسه بخواهید

رنگ مولتی کالر پارسه رنگ دکوراتیو و بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان و رنگ جدید ساختمان رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک رنگی است دکوراتیو که تعداد زیادی از فلک ها و پرک ها با رنگ های گوناگون(مثلا فلک طلایی،نقره ای و...) در کنار هم در بستری از رنگ شناور هستند و با هم مخلوط نمیشوند. رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک ، رنگ مولتی کالر، رنگ دکوراتیو پارسه و رنگ دکوراتیو می پردازد. در پایین برخی از خدمات صنایع رنگ و رزین پارسه پرداخته شده است.

رنگ مولتی کالر پارسه

رنگ مولت کالر پارسه رنگ ساختمانی مولتی کالر رنگی است دکوراتیو که تعداد زیادی از فلک ها با رنگ های گوناگون(مثلا فلک آبی،سبز،صورتی و...) در کنار هم در بستری از رنگ شناور هستند و با هم مخلوط نمیشوند.که در یک بار اجرا ، جلوه هایی بی نظیر از یک ایده را شبیه سازی میکند. رنگ مولت کالر پارسه رنگ ساختمانی مولتی کالر رنگی است یک مرحله ای که فقط با پیستوله اجرا می شود و نیاز به تکرار چند لایه رنگ ندارد. (one coat)

رنگ دکوراتیو

رنگ دکوراتیو پارسه پدیده ای جدید در عرصه رنگ های دکوراتیو ساختمانی است. رنگ دکوراتیو ساختمان رنگ دکوراتیو راتا بوسیله خمیر رنگ آب پایه پارسه به فام های گوناگون تبدیل میشود. مواد ویژه ای در رنگ راتا استفاده شده است که، توانایی اجرای آنرا در ضخامت های زیاد امکانپذیر کرده بدون اینکه پوسته گشته و ترک خوردگی داشته باشد و در عین حال نور را هم از خود عبور میدهد.

رنگ ساختمان

رنگ ساختمانی جدید رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک نقاشی ساختمان رنگ نیمه مات آپادانا محصولی از صنایع رنگ و رزین پارسه است و در سطوح داخلی ساختمان مصرف می شود و بر پایه رزین های آکریلیک استایرن می باشند. جهت آماده سازی سطوح، برای اجرای لایه های بعدی مانند رنگ های مولتی کالر، رنگ های روغنی، رنگ های آکریلیکی براق، نیمه براق، مات و... استفاده می شود. رنگ ساختمان جدید سایه روشن ، رنگی است غلیظ و آب پایه ، آماده مصرف که پس از اجرا جلوه های جذاب و بافت دار سایه روشن صدفی را خلق میکند.و برای سطوح داخلی ساختمان ها کاربرد دارد.

یک رنگ جدید به مداد رنگی اضافه شد

 

یک رنگ جدید به مداد رنگی اضافه شد

 

krayola.jpg

با کشف یک رنگ جدید توسط دانشمندان، بچه‌ها به زودی قادر خواهند بود آسمان را در نقاشی‌های خود با رنگدانه جدید رنگ‌آمیزی کنند.

این خبری است که برند محصولات هنری کرایولا اعلام کرد و افزود که این رنگدانه را در محصولات مداد شمعی خود به کار خواهد برد.

رنگ آبی روشن اما اولین رنگدانه جدیدی بود که شمیدان فرانسوی به نام «لویس یاکوب ترنارد» در سال 1802 کشف کرد.

اما حالا بچه‌ها قادر خواهند بود که رنگ جدیدی را تا پایان سال میلادی جاری به کار ببرند. همچنین با اعلام کرایولا، این رنگ جدید از این پس جایگزین رنگ زردی به نام «قاصدک» می‌شود که تاکنون برای به دست آوردن ترکیب انواع رنگ آبی از آن استفاده می‌شد.

«مس سابرامنیوم» پروفسور علم مواد در دانشگاه اورگان، رنگدانه (قاصدک) را به طور کاملا اتفاقی کشف کرده بود. او در حال کار روی پروژه جدیدی برای تولید مواد جدید که در الکترونیک می‌توانست به کار برده شود، موفق شده بود این رنگ را کشف کند.

پروفسور سابرامنیوم گفته که برای او افتخار است این رنگدانه قرار است به مداد شمعی با رنگ جدید تبدیل شود. او همچنین افزود که این کشف کاملا تصادفی بوده و اتقاقی خوشایند. خیلی از موفقیت‌های غیره منتظره در علم زمانی اتفاق می‌افتد که دانشمند به دنبالش نیست؛ همینطور کشف بیشتر رنگدانه‌ها دقیقا به شکل تصادفی بوده‌اند.

رنگ آبی فضای باز، آزادی، شهود، تخیل، الهام‌بخشی و حساسیت را تداعی می‌کند.

به دلیل عناصر شیمیایی سازنده که در ترکیب این رنگ به کار برده شده، طول موج‌های رنگ‌های قرمز و سبز به طور کامل جذب شده و این رنگ را تبدیل به رنگی باطراوت و سرزنده کرده است. ترکیب‌ها بسیار پایدار هستند، بنابراین این رنگدانه کمرنگ نخواهد شد و همچنین بی‌خطر و غیرسمی است.

در استفاده‌ای دیگر از آن، شرکت‌ها می‌توانند برای بهره‌وری از انرژی از این رنگ در ساختمان‌ها نیز استفاده کنند. از آنجا که این رنگ امواج ماوراء بنفش خورشید را دور می‌کند، بالقوه ساختمان‌ها خنک‌تر نگه داشته می‌شود.

هچنین برند کرایولا از بچه‌ها دعوت می‌کند که برای نامگذاری رنگ جدید این برند را کمک کنند....