رنگ دکوراتیو پارسه - رنگ مولتی کالر
رنگ دکوراتیو - رنگ دکوراتیو راتا
رنگ ساختمان - رنگ ساختمانی

رنگ مولتی کالر پارسه رنگ دکوراتیو پارسه و رنگ ساختمانیو نقاشی ساختمان از صنایع رنگ و رزین پارسه بخواهید

رنگ مولتی کالر پارسه رنگ دکوراتیو و بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان و رنگ جدید ساختمان رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک رنگی است دکوراتیو که تعداد زیادی از فلک ها و پرک ها با رنگ های گوناگون(مثلا فلک طلایی،نقره ای و...) در کنار هم در بستری از رنگ شناور هستند و با هم مخلوط نمیشوند. رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک ، رنگ مولتی کالر، رنگ دکوراتیو پارسه و رنگ دکوراتیو می پردازد. در پایین برخی از خدمات صنایع رنگ و رزین پارسه پرداخته شده است.

رنگ مولتی کالر پارسه

رنگ مولت کالر پارسه رنگ ساختمانی مولتی کالر رنگی است دکوراتیو که تعداد زیادی از فلک ها با رنگ های گوناگون(مثلا فلک آبی،سبز،صورتی و...) در کنار هم در بستری از رنگ شناور هستند و با هم مخلوط نمیشوند.که در یک بار اجرا ، جلوه هایی بی نظیر از یک ایده را شبیه سازی میکند. رنگ مولت کالر پارسه رنگ ساختمانی مولتی کالر رنگی است یک مرحله ای که فقط با پیستوله اجرا می شود و نیاز به تکرار چند لایه رنگ ندارد. (one coat)

رنگ دکوراتیو

رنگ دکوراتیو پارسه پدیده ای جدید در عرصه رنگ های دکوراتیو ساختمانی است. رنگ دکوراتیو ساختمان رنگ دکوراتیو راتا بوسیله خمیر رنگ آب پایه پارسه به فام های گوناگون تبدیل میشود. مواد ویژه ای در رنگ راتا استفاده شده است که، توانایی اجرای آنرا در ضخامت های زیاد امکانپذیر کرده بدون اینکه پوسته گشته و ترک خوردگی داشته باشد و در عین حال نور را هم از خود عبور میدهد.

رنگ ساختمان

رنگ ساختمانی جدید رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک نقاشی ساختمان رنگ نیمه مات آپادانا محصولی از صنایع رنگ و رزین پارسه است و در سطوح داخلی ساختمان مصرف می شود و بر پایه رزین های آکریلیک استایرن می باشند. جهت آماده سازی سطوح، برای اجرای لایه های بعدی مانند رنگ های مولتی کالر، رنگ های روغنی، رنگ های آکریلیکی براق، نیمه براق، مات و... استفاده می شود. رنگ ساختمان جدید سایه روشن ، رنگی است غلیظ و آب پایه ، آماده مصرف که پس از اجرا جلوه های جذاب و بافت دار سایه روشن صدفی را خلق میکند.و برای سطوح داخلی ساختمان ها کاربرد دارد.

رنگ ها و تاثیرات آن ها

رنگ قرمز (سرزنده ، مهیج ، محرک)

غده هیپوفیز وقتی رنگ قرمز را می بیند فعال می شود یک پیغام شیمیایی به مغز می دهد و آدرنالین آزاد می کند. این هورمون سیستم شیمیایی بدن شما را تغییر داده و باعث تنفس بیشتر و سریع تر می شود و فشار خون و ضربان نبض را افزایش می دهد این واکنش ها، روانی هستند و ما کنترلی بر آن ها نداریم در نتیجه قرمز همواره روی مغز انسان برای ایجاد هیجان و انرژی مضاعف بسیار موثراست .

تون های گرم به عنوان رنگ های بسیار مهیج شناخته شده اند و بخصوص قرمز بیشترین آستانه هیجان را در انسان ایجاد می کند ، اشتهای آدم را تحریک و وسوسه می کند. در امور چاپی یا در فروشگاه ها ، قرمز به صورت مجازی غیر قابل انکار است چون طبیعی ، جذب کننده توجه و فعال است.آمار نشان داده ماشین های قرمز جریمه بیشتری می شوند و این در حالی است که رنگ واقعا قرمز باشد نه به رنگ زرد گرم مثل گوجه فرنگی یا به رنگ قرمز بورگاندی (شرابی) تمایل داشته باشد.

 

رنگ نارنجی (انرژی زا ، جذاب ، دوستانه ، با نشاط و دارای مزه تند)

نارنجی به لحاظ دما ، داغ ترین رنگ در میان رنگ هاست،همچنین یک رنگ مهیج و همواره تداعی گر برگ های خزان پاییز و شعاع پرتو های خورشید در پاییز است ، درخشان و حیاتی. در شدید ترین حالت درخشندگی به عنوان رنگی که نباید خیلی جدی گرفته شود به چشم می آید. این نکته عجیب در افراد و شخصیت های “برون گرا ” دیده می شود.

این رنگ بیشتر به عنوان رنگی بازیگوش سرزنده ، اجتمایی ، شاد و کودکانه است که بیشتر برای کودکان بین ۳ تا ۶ سال توصیه می شود و درضمن برای نوجوانان نیز به کار می رود. نارنجی رنگی عالی برای اسباب بازی های پلاستیکی نه چندان گران است.البته برای هر کالای دیگر که به نظر جوانان و یا افرادی که حداقل در قلب خودشان جوان هستند نیز مناسب است.در آثار هنری می تواند القا کننده نوعی گیجی و تاثیری کمدی ، کارتونی باشد.به همین دلیل انتخاب خوبی برای بیان پیام های جدی نیست!

رایج ترین دلیلی که از نور فلور سنت نارنجی استفاده نمی کنند ، پرزرقو برق بودن آن است.این رنگ در جلوه نئونی خود رنگی نه چندان دلچسب محسوب می شود.تمام تونالیته های رنگ نارنجی پر زرق و برق و یا بی ارزش نیستند ، این رنگ نمایان گر گرما و حیات است و واقعا خود را به خوبی در تم ها و ترکیبات نژادی و قومی نشان می دهد. به خصوص جایی که محصول یا تم از یک فرهنگ قدیمی حرف می زند.مثل سالسای مکزیکی (قرمز-نارنجی) و یاخوراکی با تم ادویه کاری هندی.

نارنجی مثل قرمز و زرد برای نشان دادن تاثیرات روانی روی سیستم اعصاب ارادی به کار می رود، چون اشتها را تحریک می کند. رنگ نارنجی به شکل عجیبی با رایحه میوجات آمیخته است و به همین دلیل نام” orange ” را یدک می کشد.رستوران های فست فود از این سه رنگ ( قرمز، نارنجی و زرد ) برای جذب مشتریان استفاده می کنند تا اشتهای آن ها را تحریک کنند. تحقیقات نشان داده که ترکیبات روشن تر نارنجی مثل رنگ هلو، زردآلو، مرجان محبوب ترین کلمات و رنگ های ارتباطی هستند.این رنگ های روشن تر برای چشم های تیزبین بسیار خوشایند هستند و برای سطح بالا نشان دادن خود بسیار مفیدند تونالیته هلویی برای محصولات مرتبط با سلامت ، اتاق های غذاخوری، مرکز خدماتی غذایی و بسته بندی خوراکی ها عالی هستند چون آنها زیرکانه اشتها را تحریک می کنند و همیشه تداعی گر خوشمزگی هستند،این رنگ نشان دهنده مسائل مربوط به سلامتی هم هست به همین دلیل استفاده از آن در سالن های زیبایی و آرایشی و محصولات بسته بندی شده توصیه می شود.

 

رنگ زرد

 

زرد همواره طلوع خورشید را مجسم می سازد و نماد روشنایی و گرماست. رنگی که به دلیل احساس تخیل و روشنگری و به واسطه خودش با نور نیرومند خورشید شناخته می شود.در روشن ترین نوع خود ، مصرف کنندگان، زرد را به عنوان رنگی بشاش ، جاافتاده و دلپذیر می دانند.

زرد داودی روشن، مساوی با سرزندگی است. گرچه در مقایسه با زرد کمرنگ تر بیشتر به عنوان رنگی انرژیک و جاذب نگاه است. زرد مهمترین رنگ برای استفاده در مراکز خرید یا برای مرکز نمایش است زیرا که چشم به میزان زیادی زرد انعکاسی را قبل از توجه به سایر رنگ ها می بیند. علیرغم باقی رنگ مایع ها که با غلیظ تر شدن ، تیره می شوند زرد هرچه غلیظ تر شود روشن تر می شود!

زرد هایی که بتوانند بیانگر خوشمزگی خوردنی ها باشند مثل خامه موز ، یا کسترد (نوعی کرم کارامل) باشند می توانند نمونه ی خوبی در غذاخوری ها ، محصولات غذایی ، اتاق های غذاخوری یا طرح های بالای میز غذاخوری باشند ، همچنین زرد لیمویی رنگی شاد است که بیانگر شیرینی با طعم مرکبات است ولی زرد خامه ای نسبت به آن فریبنده تر است. برای مصرف کنندگان آمریکایی ، جالب توجه ترین زرد، زرد خامه ای ، یا هر زرد گرم یا زرد خورشیدی است.در حالی که زرد متمایل به سبز محبوب نیست. به هر حال تمام رنگ مایع های زرد بخصوص با پایه سبز در فرهنگ آسیایی ها قابل قبول هستند.هرچه رنگ زرد به رنگ سبز نزدیک تر می شود ، بیشتر بیانگر ترش مزگی است.

از تمام ترکیبات رنگی طبیعی ، زرد و سیاه غیر قابل انکار ترین رنگ است ، به دلیل ارتباط کهن این رنگ با حیوانات شکارچی خطرناک، و رنگ حشرات نیش دار و سایر جانوران مرموز یا ترسناک ، از قول این رنگ می توان گفت که : بهتر است بیشتر حواستان به من باشد. به همین دلیل ترکیبی عالی برای نماد ها یا بسته بندی محصولاتی که می خواهند در قفسه فروشگاه ها خود نمایی کنند . سمبل مناسبی جهت یک قدرت صنعتی برای محصولات سنگین با دوام است . ترکیبی از قدرت رنگ سیاه و سرزندگی زرد ، نهایتا با مصرف کننده مهربان هستند و ترکیبی ایدآل محسوب می شود.