رنگ دکوراتیو پارسه - رنگ مولتی کالر
رنگ دکوراتیو - رنگ دکوراتیو راتا
رنگ ساختمان - رنگ ساختمانی

رنگ مولتی کالر پارسه رنگ دکوراتیو پارسه و رنگ ساختمانیو نقاشی ساختمان از صنایع رنگ و رزین پارسه بخواهید

رنگ مولتی کالر پارسه رنگ دکوراتیو و بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان و رنگ جدید ساختمان رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک رنگی است دکوراتیو که تعداد زیادی از فلک ها و پرک ها با رنگ های گوناگون(مثلا فلک طلایی،نقره ای و...) در کنار هم در بستری از رنگ شناور هستند و با هم مخلوط نمیشوند. رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک ، رنگ مولتی کالر، رنگ دکوراتیو پارسه و رنگ دکوراتیو می پردازد. در پایین برخی از خدمات صنایع رنگ و رزین پارسه پرداخته شده است.

رنگ مولتی کالر پارسه

رنگ مولت کالر پارسه رنگ ساختمانی مولتی کالر رنگی است دکوراتیو که تعداد زیادی از فلک ها با رنگ های گوناگون(مثلا فلک آبی،سبز،صورتی و...) در کنار هم در بستری از رنگ شناور هستند و با هم مخلوط نمیشوند.که در یک بار اجرا ، جلوه هایی بی نظیر از یک ایده را شبیه سازی میکند. رنگ مولت کالر پارسه رنگ ساختمانی مولتی کالر رنگی است یک مرحله ای که فقط با پیستوله اجرا می شود و نیاز به تکرار چند لایه رنگ ندارد. (one coat)

رنگ دکوراتیو

رنگ دکوراتیو پارسه پدیده ای جدید در عرصه رنگ های دکوراتیو ساختمانی است. رنگ دکوراتیو ساختمان رنگ دکوراتیو راتا بوسیله خمیر رنگ آب پایه پارسه به فام های گوناگون تبدیل میشود. مواد ویژه ای در رنگ راتا استفاده شده است که، توانایی اجرای آنرا در ضخامت های زیاد امکانپذیر کرده بدون اینکه پوسته گشته و ترک خوردگی داشته باشد و در عین حال نور را هم از خود عبور میدهد.

رنگ ساختمان

رنگ ساختمانی جدید رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک نقاشی ساختمان رنگ نیمه مات آپادانا محصولی از صنایع رنگ و رزین پارسه است و در سطوح داخلی ساختمان مصرف می شود و بر پایه رزین های آکریلیک استایرن می باشند. جهت آماده سازی سطوح، برای اجرای لایه های بعدی مانند رنگ های مولتی کالر، رنگ های روغنی، رنگ های آکریلیکی براق، نیمه براق، مات و... استفاده می شود. رنگ ساختمان جدید سایه روشن ، رنگی است غلیظ و آب پایه ، آماده مصرف که پس از اجرا جلوه های جذاب و بافت دار سایه روشن صدفی را خلق میکند.و برای سطوح داخلی ساختمان ها کاربرد دارد.

رنگ و تاثیر آن در یادگیری افراد

از نقاشی های کودکان می توانیم به این نتیجه برسیم که وقتی رنگ های سیاه و سفید به آن ها داده می شود اجسام بی جان و با رنگ های اصلی و ثانویه جانداران را می کشند. پس این امکان برای معلم و در کل کادر اجرایی مدرسه وجود دارد که با استفاده درست از رنگ ها و مدیریت حساب شده، حالت ها و شرایط مناسبی برای یادگیری فراهم شود.

 

رنگ ها تا چه میزان بر یادگیری تاثیر گذارند؟

رنگها قدرت یادگیری را تقویت می کنند.

وقتی در کلاسها و مواد آموزشی از رنگهای مختلف استفاده می شود، بچه ها زودتر یاد می گیرند و اطلاعات مدت بیشتری در ذهن بچه ها باقی می ماند زیرا ۸۰ درصد از مغز انسان اطلاعات را بصورت بینایی دریافت می کنند و از آنجایی که رنگها حس بینایی را تحریک می کنند باعث بهبود و تقویت قدرت یادگیری می شوند.

کودکان رنگها را بهتر از لغات بیاد می آورند

ترکیب مطالب درسی با رنگها باعث می شود که کودکان اطلاعت را بهتر به یاد بیاورند برای مثال جهت آموزش برخی چیزها، می توانیم از فلش کارتهایی که زمینه رنگی دارند استفاده کنیم بطوریکه هر دسته از اطلاعات رنگ خاصی را بخود اختصاص دهند و با فلش کارتهایی با همان رنگ نمایش داده شوند. به این ترتیب بچه ها با مطابقت دادن رنگها با اطلاعات راحت تر آنها را بیاد می آورند.

 تاثیر رنگها بر روی خلاقیت

رنگها الهام بخش خلاقیت و ابتکار هستند و باعث می شوند دانش آموزان و دانشجویان ایده های نو و جدیدی به نظرشان برسد. استفاده از رنگها نه تنها به پروژه های هنری کمک می کند بلکه حس خلاقیت و نوآوری برای نوشتن داستان را نیز در آنها تحریک می کند و به آنها کمک می کند که راحت تر به سؤالات پاسخ دهند و مورد ارزیابی قرار گیرند.

تاثیر رنگها در محیط خانه

والدین هم می توانند در خانه از رنگها برای تقویت حس خلاقیت و یادگیری فرزندانشان استفاده کنند. بهتر است آموزش کودکانتان را از همان دوران نوزادی آغاز کنید پس چه خوب است از همان ابتدا یک اتاق پر از رنگهای مختلف برای فرزندانتان در نظر بگیرید.

هوشیاری و درک بچه هایی که اتاقهای رنگارنگ دارند خیلی سریعتر از بچه های دیگر که از این امکان محروم هستند افزایش می یابد.

تاثیر رنگها در یادگیری بزرگسالان

تاثیر رنگ بر روی یادگیری فقط مختص کودکان نیست، رنگها از چند طریق بر روی بزرگسالان هم تاثیر می گذارند. رنگها باید در محیطهای آموزشی و کلاسهای دانشگاه ها هم به کار گرفته شوند تا به یادگیری بهتر دانشجویان کمک کنند. 

بر اساس نتایج به دست آمده، رنگ قرمز باعث توجه بیشتر انسان به جزئیات می شود درحالیکه رنگ آبی، خلاقیت ذهن را افزایش می دهد.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، ژولیت ژو از دانشگاه بریتیش کلمبیا به عنوان محقق ارشد پروژه تحقیقاتی تأثیر رنگ ها بر رفتار انسان، می گوید: "افراد از تأثیر رنگ ها بر روی ذهنشان آگاه نیستند. در واقع تأثیر رنگ ها بر رفتار انسان به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتد."

ژولیت ژو متخصص تأثیر متغیرهای محیطی بر رفتار انسان است. بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیقات جدید، مغز انسان در مقابل دو رنگ آبی و قرمز، دو واکنش کاملاٌ متفاوت از خود بروز می دهد.

تحقیقات ژولیت ژو در تاثیر رنگ و میزان یادگیری

از چند دانشجو خواستند که روبروی کامپیوتر بنشینند و کارهایی را بر روی صفحه مانیتور انجام دهند. بر اساس نتایج تحقیق، آزمایش شوندگان کلماتی را که بر روی یک صفحه قرمز نوشته شده، بهتر حفظ می کردند و یا می توانستند با استفاده از آجرهای کوچک روی یک محیط قرمز، خانه های بهتری بسازند. اما همین افراد در قالب یک محیط آبی رنگ، استفاده های جالب تر و خلاقانه تری از لوازم ساده مثل کاغذ گیر و ... داشتند.

این تحقیق در حوزه تبلیغات تجاری نیز انجام گرفت. در ادامه از دانشجویان پرسیده شد که چه نوع کالایی را بیشتر می پسندند. به عنوان مثال تمامی دانشجویان از میان چند نمونه خمیردندان، خمیردندانی را پسندیدند که جلوگیری از کرم خوردگی دندان را با رنگ قرمز نشان داده بود. این مسأله نشان می دهد که قرمز به صورت ناخودآگاه، حس هشدار نسبت به یک خطر احتمالی را در فرد ایجاد می کند.

از سوی دیگر در میان چند پوستر شرکت های مسافرتی، دانشجویان تصاویری را که در پس زمینه آبی قرار داشتند، به لحاظ عکاسی، خلاقانه تر ارزیابی کردند و به هیچ عنوان توجهی به تأثیر تنظیم لنز دوربین عکاسی نداشتند.

به گفته دانشمندان همه ما از کودکی رنگ قرمز را به عنوان علامت خطر شناخته ایم. بنابراین می توان از رنگ قرمز برای به خاطر سپردن مسائل مهم و جزئی مانند یادگیری کلمات جدید در یک زبان خارجی و ... استفاده کرد.

از سوی دیگر چون رنگ آبی تداعی گر آسمان، آزادی و آرامش است، ذهن انسان را بیشتر به سمت اکتشاف سوق می دهد. به همین علت، رنگ آبی موجب خلاقیت بیشتر در ذهن می شود.